Almost Lover




Almost Lover - A Fine Frenzy

Goodbye, my almost lover
Goodbye, my hopeless dream
I'm trying not to think about you

Can't you just let me be?
So long, my luckless romance
My back is turned on you
Should have known you'd bring me heartache
Almost lovers always do


Finaste låten idag!
blir lite lycklig när jag hittar en låt som
beskriver precis hur det känns. men det
går kanske  över snart. hoppas jag
på lördag åker jag till taizé, ett ställa fullt av
minnen men jag kommer i alla fall
iväg från honom. det är dock lika lätt att sakna någon
som är 26 timmars bussväg bort som att
sakna någon som är tio minuters cykelväg
bort. det gör lika ont.

men jag går vidare. den här gången ska det
nog gå bättre hoppas jag. och jag har min
musik på vägen, jag är inte ensam om att
känna så här.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0